بسته بندی اثاثیه منزل | بسته بندی لوازم منزل | باربری تهران

جلوگیری از کمردرد در حمل اجسام سنگین – بسته بندی اثاثیه منزل | بسته بندی لوازم منزل | باربری تهران

جلوگیری از کمردرد در حمل اجسام سنگین

اتوبار شمال بار

نکات مهم برای جلوگیری از کمردرد هنگام حمل بار

بلند کردن اجسام سنگین را به عهده افراد کار بلد بسپارید مثلا باربری شمال بار.

یا اگر می خواهید این کار را انجام دهید با دقت عمل کنید.

حمل اجسام سنگین میتواند باعث کشیدگی عضلات پشت و کمر شود و درد زیادی به همراه داشته باشد

پس چه کار منیم؟ با ما همراه باشید

 

  • قبل از اقدام به بلند کردن اجسام وزن آن ها را بسنجید تا با آمادگی ذهنی کار را شروع کنید.
  • از بسته بندی آن اطمینان کامل حاصل کنید چرا که در صورت بسته بندی بد تعادل بار به هم خورده

و باعث فشار آمدن به بدنتان می شود.

  • تا می توانید بار را به بدن خود بچسبانید. کافیست امتحان کنید،

جسمی را با دو دست با فاصله ۱۰ سانتینتر از شکم خود نگه دارید تا اثبات شود که کار سخت و آسیب رسانی است.

  • وزن بار را در مرکز بدن متمرکز کنید در این حالت راحت تر می توانید آن را حمل کنید.
  • قبل از شروع کار بدن خود را با نرمش های ساده و کششی گرم کنید

و اگر حس کردید که جسم بیش از اندازه سنگین است از افراد دیگر هم کمک بگیرید.

  • به روبرو نگاه کنید. افراد به اشتباه هنگام حمل بار سر خود را پایین نگه داشته و به بار نگاه می کنند،

این کار باعث آسیب جدی به ستون فقرات می شود.

  • حواستان را جمع کنید که نیروی حداکثری را روی عضلات بدن بیاندازید

نه عضله فک و دهان، افراد زیادی به اشتباه هنگام حمل بار دندان های خود را به هم می فشارند

  • که این کار باعث شکستگی دندان می شود.
  • همانند شکل زیر اقدام به برداشتن بار از زمین کنید و هیچ گاه به صورت رکوع خم نشوید،

صحیح این است که بنشینید و بعد بار را بردارید و در راستای ستون فقرات بلند شوید.

 

اتوبار شمال بار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *